• راهنماي دريافت خدمت

    نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C)

    کارشناس مربوطه: آقای مهندس رستم عباس زاده

    –     راهنمایی به صورت تلفنی:  ۳۲۳۲۳۲۹۸ – ۰۱۱

    –     راهنمایی به صورت حضوری: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهریتان بابل، واحد بهداشت محیط و حرفه ای، اتاق شماره ۱

  • فرم های لازم

    فرم ها به صورت الکترونیکی بوده و باید در سامانه توسط دفاتر پیشخوان تکمیل گردد.

  • اعلام زمان ارائه خدمت در ايام هفته

    – خدمت به صورت حضوری و با ۲ بار حضور انجام می شود. اولین مراجعه حضوری جهت ثبت درخواست و دریافت مدارک مورد نیاز، دومین مراجعه حضوری جهت تحویل کارت بهداشت به متقاضی می باشد.

    – دریافت راهنمایی تلفنی یا حضوری:از دفاتر پیشخوان، از ۸ صبح الی ۱۵  به جز جمعه ها و روزهای تعطیل.

  • اعلام نحوه درخواست خدمت

    به صورت حضوری از طریق دفاتر پیشخوان.

    آدرس دفاتر پیشخوان صدور کارت بهداشت

     

    شماره تماس دفتر نام سردفترداد آدرس
    ۰۱۱-۳۲۵۱۷۲۶ رجبعلی دهقان امیرکلا، جنب اداره برق
    ۰۱۱-۳۲۲۷۵۰۰۴ فاطمه حاجی زاده آهنگر بابل، موزیرج، ارشاد ۱۵، جنب پل هوایی درویش
    ۰۱۱-۳۲۱۹۰۳۳۴ عبدالله صادقی نیا بابل، خیابان مدرس، کوچه آزمایشگاه رازی
    ۰۱۱-۳۲۲۵۶۷۱۱ رضا پوراکبر کلایی بابل، میدان کشوری، پاساژ مرجان
    ۰۱۱-۳۲۳۷۶۳۸۶ ناصر ملک زاده احمدی بابل، چهارشنبه پیش، جنب بازار رضوان
    ۰۹۱۱۴۱۱۹۴۴۱ حسنی بابل، کمربندی غربی، چهارراه امیرکبیر
  • اعلام نحوه تحويل خدمت

    اعلام تحویل گواهی از طریق پیامک به متقاضی اطلاع داده شده و با مراجعه به دفتر پیشخوان مربوطه کارت بهداشت تحویل متقاضی میگردد.

  • واجدين شرايط دريافت خدمت

    مردم و کسب و کارها (کلیه متصدیان اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی)

  • هزينه و شيوه پرداخت

    هزینه درخواست ثبت و اسکن مدارک ۶۵۰،۰۰۰ ریال می باشد که توسط دفتر پیشخوان دریافت میگردد و وزارت بهداشت از حساب دفتر پیشخوان دریافت میکند.

    هزینه ویزیت پزشک ۳۰۰،۰۰۰ ریال می باشد.

    هزینه آزمایشگاه ۲۵۰،۰۰۰ ریال می باشد که ممکن است با توجه به نوع آزمایش تغییر کند.

     

  • مدارك مورد نياز
    • عکس رنگی پرسنلی
    • کپی کارت ملی و اصل
    • کپی ویزا و یا کارت اقامت جهت اتباع خارجی و اصل
  • مراحل انجام كار به صورت شماتيك
    • مدارک باید توسط متصدی پیشخوان، اسکن و در هنگام ثبت درخواست در سامانه epishkhan.org  بارگزاری گردد و همچنین واریز ۶۵۰.۰۰۰ ریال به حساب دفتر پیشخوان.
    • برگه درخواست و رسید پرداختی به متقاضی ارائه داده شده.
    • سپس متقاضی به مرکز بهداشتی خود جهت انجام معاینات و دریافت تاییدیه های لازم مراجعه می نماید.
    • سامانه درخواست متقاضی را به کارتابل دفتر پیشخوان ارسال نموده و مبلغ مورد نظر از حساب متصدی پیشخوان کسر خواهد شد.
    • ارسال پیامک به متقاضی، مبنی بر حضور در دفتر پیشخوان جهت صدور و تحویل کارت بهداشت.

  • نظر سنجی
    1. آیا از راهنمای نحوه ارائه خدمت رضایت دارید؟

    2. آیا خدمت در زمان مقرر به شما ارائه شد؟